Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için forum'a kayıt olmalı yada giriş yapmalısınız. Forum'a üye olmak tamamen ücretsizdir.

Metin2 PvP Silah ve Kostümleri Parlatmak

admin

Administrator
Yönetici
Katılım
25 Mar 2022
Mesajlar
45
Merhaba argeforum ailesi, Silah kostüm parlatma aşamasını göstereceğiz.

instancebase.cpp dosyası üzerinde bir kaç değişiklik yaparak silah ve kostümleri parlatacağız.

instancebase.cpp dosyasını açıp alttaki kodu aratın.
if (m_swordRefineEffectRight)
m_swordRefineEffectRight = __AttachEffect(m_swordRefineEffectRight);
if (m_swordRefineEffectLeft)
m_swordRefineEffectLeft = __AttachEffect(m_swordRefineEffectLeft);
break;

altına bunu ekleyin.
case CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME:
if (pItem->GetSubType() == CItemData::COSTUME_WEAPON)
{
__ClearWeaponRefineEffect();

switch(pItem->GetValue(3))
{
case CItemData::WEAPON_DAGGER:
__ClearWeaponRefineEffect();
m_swordRefineEffectRight = EFFECT_REFINED + EFFECT_SMALLSWORD_REFINED8;
m_swordRefineEffectLeft = EFFECT_REFINED + EFFECT_SMALLSWORD_REFINED8_LEFT;
break;
case CItemData::WEAPON_BOW:
__ClearWeaponRefineEffect();
m_swordRefineEffectRight = EFFECT_REFINED + EFFECT_BOW_REFINED8;
break;
case CItemData::WEAPON_TWO_HANDED:
__ClearWeaponRefineEffect();
m_swordRefineEffectRight = EFFECT_REFINED + EFFECT_SWORD_REFINED8;
break;
case CItemData::WEAPON_BELL:
__ClearWeaponRefineEffect();
m_swordRefineEffectRight = EFFECT_REFINED + EFFECT_SMALLSWORD_REFINED8;
break;
case CItemData::WEAPON_FAN:
__ClearWeaponRefineEffect();
m_swordRefineEffectRight = EFFECT_REFINED + EFFECT_FANBELL_REFINED8;
break;
default:
__ClearWeaponRefineEffect();
m_swordRefineEffectRight = EFFECT_REFINED + EFFECT_SWORD_REFINED8;
}

if (m_swordRefineEffectRight)
m_swordRefineEffectRight = __AttachEffect(m_swordRefineEffectRight);
if (m_swordRefineEffectLeft)
m_swordRefineEffectLeft = __AttachEffect(m_swordRefineEffectLeft);
break;
}